...„ca să nu mă pierd am dat instinctiv tot ce aveam în afară de suflet”

...„ca să nu mă pierd am dat instinctiv tot ce aveam în afară de suflet”

joi, 26 mai 2011

Rugăciune

Nu înţeleg, Doamne, de ce mi-ai dat, în trupul meu atât de mic, atâta putere de viaţă. Am trecut peste tot ce mi-ai dat şi sunt la fel. N-am obosit, nu m-am plictisit, nu m-am înrăit, nu m-am îndepărtat de oameni, şi nici măcar de mine. Ba, parcă-s chiar şi mai aproape, şi mai avidă!
Nu înţeleg de ce mi-ai dat atâta putere de viaţă dacă nu-mi dai CE să trăiesc.

Dar Te rog pe Tine să laşi îngerul să mă ţină strâns în braţe atunci când am poftă de viaţă fără sa am ce construi din ea, şi cu toată puterea asta rămasă neconsumată, ajută-mă să Te iubesc! Nimic altceva nu-mi da atunci când sunt avidă de viaţă, decât liniştea iubirii de Dumnezeu...

                                     

3 comentarii:

  1. Tare frumoasa esti si cu-atata frumos mi-ai iesit in cale!
    totul ESTE, mi-ai dovedot-o!
    Esti semn de aer si tu, iti place Exupery, si ai trait perioada inchizitiei ca si mine, dar eu am fugit de ea, tu ai renascut prin ea.
    Abia astept sa ne vedem sufletele crescand!
    C.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am apucat sa-ti raspund la timp, dar nu-mi pare rau. Cand imi scriai despre perioada inchizitiei, inca n-o traisem. Acum am trecut de ea. Iti dai seama cat de "renascuta" sunt? :)
    Sufletele stau in prapura de miel, e prapura pictata in icoanele cu chipul lui Iisus, iar prapura asta e atat de elastica pe cat de infinita e Iubirea.

    RăspundețiȘtergere